יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

הובלות קטנות- מה בעצם הכוונה

כאשר אתם צריכים להעביר מספר מועט של פריטים, או אפילו פריט אחד בודד, ממקום למקום, אתם זקוקים למעשה להובלות קטנות.  הובלות קטנות הן הובלות מקצועיות לכל דבר אשר מתעסקות במיוחד ומתמחות במיוחד בהובלה של פריטים בודדים או פריטים קטנים. כך למשל, סטודנטים אשר עוברים למעונות לפני שנת הלימודים, אנשים אשר עוברים לדירות שותפים, וכל מי שצריך להעביר מקרר או מיטה בהובלה יחידה – כולם זקוקים להובלות קטנות.
מדוע בכלל לבחור בהובלות קטנות ולא להעביר לבד? הרי מדובר בפריטים בודדים או אפילו בפריט אחד, ולכן כל מה שצריך לעשות הוא למצוא רכב גדול ולקרוא לחבר או שניים. ובכן, זו טעות נפוצה, אשר עשויה לגרום לכם ליותר עוגמת נפש מאשר נחת. אם אינכם מובילים מקצועיים, יש לכם בעיה. אתם לא יודעים כיצד יש לסחוב פריטים כבדים כגון מקרר או מכונת כביסה, ולכן אתם עשויים לפגוע בעצמכם. אין לכם את הציוד המתאים כדי להוביל פריטים כאלה, ולכן אתם יכולים לפגוע בגב שלכם, בברכיים שלכם, ולחוות כל מני פציעות שפשוט יהפכו את החוויה הזו עבורכם לסיוט.
כמו כן, זה נחמד מאוד שלהורים שלכם יש רכב גדול. אבל מכיוון שאין לכם את הציוד המתאים ואת הידע המתאים לביצוע הובלות, מה שתעשו בעיקר הוא לפגוע ברכב. בסופו של דבר, מישהו יצטרך לשלם על הנזקים הפנימיים והחיצוניים לרכב, והמשמעות היא שההובלה הזו לא בדיוק היתה בחינם.
כמו כן, רוב הרכבים הגדולים אינם מיועדים להובלות של פריטי ריהוט או של מכונת כביסה. הם מיועדים לנוסעים, ולכן אתם עשויים לגרום להם לנזק משמעותי מבחינת הברקסים, התושבות, הצמיגים וכדומה. לפגיעה הזו תהיה עלות גבוהה בתיקון הבא במוסך.

כלומר, אם אתם מנסים לחסוך על הובלות קטנות , התוצאה היא שאתם כנראה תשלמו ביוקר בסופו של דבר. בעולם ההובלות הקטנות נתקלים בדברים כאלה מידי יום, וזו תופעה מצערת של חיסכון אשר גורם ליוקר. אל תחסכו על הגוף שלכם, על הרכב שלכם, וכמובן, על פרטי הריהוט החשובים לכם. הזמינו הובלות קטנות. זה משתלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה